Stop

Hade egentligen tänkt skiva massor den senaste månaden men det har tyvärr inte blivit av.. ska nog ta och skärpa mig den här månaden, få tmmen ur arslet och skriva lite tror jag, här är en låt som tyvärr beskriver mitt liv alldeles för mycket just nu :(
hittade den här artisten när jag såg den andra Sagan om ringen filmen, vägrade att gå ut ur biosalongen under helatiden Gollums song spelade, senare tid har jag lyssnat på henne desto mera

 
You said I began
This messy state of love affair
And I drink too much and smoke too fast
And this city's cleared my innocence

Coffee is pouring out my ears
It's the only thing they have in here
And my heart stops beating

And when it stops it stops
My heart stopped beating
And when it stops it stops
My heart stopped beating

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0