Skogen

 
 
I Sverige finns det ett antal humorgupper men ingen om har satt sina spår imig som Klungan, jag tycker de är het geniala på det dem gör..Gruppen bildades på 2003 och det var inte förren Ingen bor i skogen som sändes 2009som jag på riktigt började älska dem.
Mammas nya kille som gick på p3 tog mig ett bra tag att komma in i... men det är lite gjejjen med deras humor, det tar ett tag att gräppa kring den. plus att de kan ha riktigt mörk humor, som när de tvinga stackars pappan att dricka alkohol för att han blir roligare då. Det är så mörkt att jag nästan ryser med älskar det samtidigt. Enlite wikepediasidan så beskriver de sin föreställning Det är vi som är hemgiften men de här fåtal men väldig bekrivande orden för deras skapande och humor, Vilset vemod med desperat berättargläde.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0