Första snön




I år inföll första snöfallet den fösta advent som ett litet omen på posten. 
Efter de rådande omständigheterna i världen just nu har jag spenderat mestadels tid fast i min lägenhet med mensont och tankar. 
Tankar på hur hösten har förändrat mitt liv, var jag var innan och var jag är nu. Tankar på framtiden och vilken väg jag väljer att gå. Men även tacksamhet för vad jag har i mitt liv och hur trygg jag är i min tillvaro som gjort den här förändringen möjlig. 

Via telefoni har jag haft kontakt med mina underbara vänner och familj den här helgen. En av dem ville ha ett hundratio år gammalt recept på pepparkakor och eftersom jag har mina underbara böcker där man kan slå upp nästan vad som helst så var jag inte sen på att leta upp ett! Lägger upp det här med om någon skulle vara intresserad.



Så, slutnotan får bli att jag hoppas på än bättre och ljusare framtid medans jag tänder det första adventsljuset och lämnar min mörka dimma av dåtid bakom mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0